Byznys
Finanční instituce a soukromí investoři se přizpůsobují rizikům, která se objevují s čím dál tím výraznějšími projevy klimatické změny. Základem pro firmy je schopnost rychle se přizpůsobit měnícím se podmínkám.
Finanční instituce a soukromí investoři se přizpůsobují rizikům, která se objevují s čím dál tím výraznějšími projevy klimatické změny. Základem pro firmy je schopnost rychle se přizpůsobit měnícím se podmínkám.
V dnešní době, kdy lze za nákup zaplatit aplikací v telefonu, vypadá papírová účtenka, navíc z nerecyklovatelného termo papíru, jako relikt minulosti. V některých obchodech už jí však začíná zvonit hrana. K nahrazení papírových účtenek ...
Zdá se, že jsme národ dvojí tváře. Na jedné straně masožrouti, kteří mají rádi maso a omezit tuky je pro ně trochu problém. Na druhé straně je už část společnosti ...
Slibně rozvíjející se trend bezobalového nakupování potravin byl v posledních letech na vzestupu. Zákazníci se snažili předejít zbytečným plastovým obalům a požadovali i vyšší kvalitu potravin. Doba koronaviru však bezobalovému nakupování ...
Méně služebních cest letadlem, ale i autem. To je jedno z opatření, které má firmám pomoci snížit jejich uhlíkovou stopu. Tento trend v tuhle chvíli ještě víc posiluje pandemie koronaviru. ...
Startup nemusí být nutně synonymum pro technologický projekt. Příští pondělí představí své produkty startupy zaměřené úplně jinak, na rostlinnou stravu. O cenu v rámci konference Plant-Powered Perspectives 2020 se utká ...
Dohledat u tuzemských společností či českých poboček zahraničních firem, jaké mají emisní cíle, kolik vyprodukují oxidu uhličitého a jaké mají v této oblasti plány, je většinou docela oříšek. Potvrzuje to ...
Ve více než 260 prodejnách společnosti Lidl se loni spotřebovalo čtvrt miliardy kusů mikrotenových sáčků. Obdobný poměr je i v ostatních obchodních řetězcích. Nové regule Evropské unie se tak zvaných ...
Každé ráno si jednorázovou roušku nasadí milióny Čechů a miliardy lidí po celém světě. Jde o důležitou ochranu před koronavirem, ale i odpad, kterého se nejde dost dobře zbavit. Alternativou ...
Udržitelnost a móda zatím nejde moc dohromady. Firem, které se snaží od základu vyvarovat postupů zatěžujících životních prostředí, je málo. Nicméně drobné krůčky a pokusy jsou vidět i u těch ...
Jsou malé firmy, které mají udržitelnost ve své DNA. A pak jsou ty velké, které se musí snažit pohnout obřím portfóliem výrobků a svým chováním tak, aby v souladu s ...